melquiades Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 Someone with good will and a little time could help me create a theme like this? I'm not totally layman, but bump into simple things in Photoshop how to create this mask that surrounds the video for example, and some issues in Hypertheme. I think I will not be too much work. Thanks to all who respond to the topic. Hugs! (google Translator)
Styphelus Posted October 10, 2014 Posted October 10, 2014 O que estas a pedir e muito trabalho. Parece simples mas nao e assim tao simples. Porque nao usas um dos "themes" em existencia?
melquiades Posted October 11, 2014 Author Posted October 11, 2014 Deixe eu explicar melhor, o que eu quero é fazer um tema default como esse, e não um igual a esse, eu quero um tema que use as wheels e quando o cursor para no nome do jogo ele mostre o vídeo e o box, tenho todo material necessário, mas não sei como fazer as bordas do vídeo e não sei onde colocar os box, resumindo, preciso principalmente de uma ajuda com o Hypertheme.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.