Jump to content
  • Announcement

The HyperSpin 2 early access beta is here!

We’re starting the first public testing phase with Platinum Members to keep the scope manageable while we test the current feature set and begin to add more. In the future, we’ll provide a version for basic members as well.  On behalf of the entire HyperSpin team, we look forward to another exciting adventure with our community.

• 0

daemon tools + win 10 +.bat problem

pac00zilla

Question

Posted

Hi, I'm having trouble mounting an image in the daemon tolls from a .bat On windows 7 I used the daemon version earlier than 5.0 and to mount the iso I used the bat with the following command: "C: \ Program Files (x86) \ DAEMON Tools Lite \ DTLite.exe" -mount dt, 0, "X: \ game.iso But windows 10 does not accept installation of daemon tools below 5.0 so this version does not support the command anymore -mount dt 0, Is there another alternative to the daemon that accepts bat command?

7 answers to this question

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, Aorin said:

Olá, você está usando o DT pra montar isso pra algum sistema específico?

sega saturn, porem a nova versão do dt não reconhece mais o comando da .bat nem do saturn ou de qualquer outro sistema

Posted

Tem uma versão do daemon tools que está na seção downloads, acredito que seja para casos como o seu, Windows 10, já chegou a testar?

Depois responde aqui caso dê certo ou não.

Posted
2 hours ago, Aorin said:

Tem uma versão do daemon tools que está na seção downloads, acredito que seja para casos como o seu, Windows 10, já chegou a testar?

Depois responde aqui caso dê certo ou não.

não funcionou, o dtlite abre mais não monta a imagem.

sera que e a synthesia da bat  "-mount dt, 0,"

Posted
1 hour ago, paczilla said:

não funcionou, o dtlite abre mais não monta a imagem.

sera que e a synthesia da bat  "-mount dt, 0,"

Isso não tenho certeza, eu emulo Sega Saturn através do Retroarch, ele não precisa do Daemon Tools.

Teoricamente, o módulo do SSF do rocket launcher deveria tomar conta de montar a cue ou iso automaticamente sem você ter que adicionar nada, o que acontece quando você tenta abrir o game através do rocket launcher?

Posted
2 hours ago, Aorin said:

Isso não tenho certeza, eu emulo Sega Saturn através do Retroarch, ele não precisa do Daemon Tools.

Teoricamente, o módulo do SSF do rocket launcher deveria tomar conta de montar a cue ou iso automaticamente sem você ter que adicionar nada, o que acontece quando você tenta abrir o game através do rocket launcher?

na verdade to tentando abrir sem o hyperspin mais depois eu testo nele cara o yabuse e um péssimo emulador

Posted
6 hours ago, paczilla said:

na verdade to tentando abrir sem o hyperspin mais depois eu testo nele cara o yabuse e um péssimo emulador

Sem o Hyperspin e RocketLauncher? Aí complica.

Não uso Yabause.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...